onsdag 17 augusti 2011

Förutsatser

Att ha principer och värderingar är väl något som alla har, sådant som bär upp ens leverne, och det i stort som smått. I det lilla så är träningen ett av fundamenten när det gäller välbefinnandet, ett annat är kosten, och ytterligare ett är skapandet och leken runt det.
Jag har rätt bra koll på detta med träningen och skapandet, nu gäller det att fixa en bättre kosthållning och sunda alkoholvanor. Sommaren blir lite lössläppt, men vardagen kräver stringens i levernet, om inte annat just för leverns skull.
Jag har hunnit 127 träningspass under 2011, därav 376 mil på cykel i härliga Mälardalen, när jag blickar tillbaka i min träningskalender.Men jag har ingen eller ringa koll på vad jag stoppat i mig, bättring.


Snart dags för spelning dessutom, den 30 september , men mer om det senare. Nu väntar vila inför morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar