måndag 8 juni 2009

Semester och sen...



Snart semester och sen det nya livet?Osäkerhet om framtiden kvarstår, men är ändå fylld av tillförsikt och vetskapen om att alla i gänget mår bra gör att tillvaron känns ljus.

Nya strängar på gitarren, en vecka från helvetet runt Vättern vad kan man mera begära utav tillvaron.
Jag körde 12 mil igår efter Amandas student, runt i Mälardalen på snirkliga vägar, Eskilstuna-Strömsholm-Hallstahammar-Dingtuna-Rytterne-Tumbo-Torshälla-Grundby-Sundbyholm -Jäder-Kjula härligt! Mats L.( http://katedralbygget.blogspot.com/ )ringde och sådde nya frön . Inspiration.......
Tankarna far i huvudet när jag sen går och röstar, Svante har fått en ros i handen igen ,men från vem? En som tänkte med hjärtat eller någon som var kallt beräknande? Vem skall få mitt förtroende? Jag vet var jag står, men vem bland dessa tror jag på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar