fredag 20 april 2012

visst ok ....men

Jag läser tidningen Folket, har alltid gjort. Jag är inte liberal det är bara så....inkrökt javisst.
Det flesta av mina bekanta har borgartidningen....varför då?Den är större och starkare.... har mer resurser.....men är det något skäl?Nu ska man lägga ner min tidning, då känns sveket så stort, jo visst jag är besviken på er som inte hade tålamod, som inte stod upp för alternativet. Fortsätt ni det är ok för mig, men jag förblir trogen. Kanske romantiker och naiv, för den var ju inte super bra och dessutom på slutet övergiven och uppköpt av FLT, men det var min tidning, och det kan ingen ta från mig!! Dessutom är jag inte liberal, och kommer aldrig att bli.Det vore häftigt om du så här i den 11 timmen tog en prenumeration bara för att gäcka makten, pengamakten!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar